نحوه نصب دستگاه ردیاب آدورا ام

مطابق تصویر زیر ، سیم کارت را در جهت صحیح داخل دستگاه قرار دهید. جهت انجام این کار درپوش محفظه سیم کارت را برداشته و سیم کارت را جایگذاری نمایید. همچنین توصیه می‌شود، آدورا در قسمتی از خودرو نصب شود که در معرض دید نباشد.

توجه داشته باشید، با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، شما می‌توانید در هر نقطه از خودرو که مایل بودید ، آدورا را نصب کنید.

لازم به ذکر است آدورا دارای میکروفن داخلی است که می‌توانید جهت شنود داخل خودرو از آن بهره ببرید؛ لذا در صورت نیاز به شنود داخلی، دستگاه را در مکان مناسبی در داخل کابین قرار دهید.

جهت نصب صحیح و جلوگیری از تکان خوردن دستگاه ، دو عدد بست کمربندی و پایه بست در داخل جعبه بسته بندی دستگاه قرار داده شده است . بست ها را از سوراخ های بالا و پایین پشت دستگاه عبور داده و آدورا را در محل مورد نظر نصب نمایید.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید شماره سریال پشت دستگاه مخدوش شود و یا آسیب ببیند.در صورت آسیب به شماره سریال ، دستگاه از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج خواهد شد . لذا از زدن چسب دوطرفه به پشت دستگاه خودداری نمایید.

در داخل جعبه بسته بندی یک عدد جامپر ( سوییچ باتری ) وجود دارد که جهت استفاده از باتری داخلی دستگاه تعبیه شده است که جهت استفاده می بایست طبق تصویر بالا ، به صورت صحیح در جای خود قرار بگیرد.

دو عدد کابل 2 و 6 رشته سیم در داخل جعبه بسته بندی دستگاه قرار داده شده است. کابل 2 رشته جهت اتصال به برق خودرو و کابل 6 رشته جهت اتصال به کنترل کننده های ورودی و خروجی خودرو و همچنین اتصال به سنسور دما می باشد .

هشدار!!! : در سوکت A به هیچ عنوان از سیم های شماره 1 و 2 استفاده نشود.

توجه : ورودی های دستگاه با ولتاژ +12V فعال می شوند. (پایه های 1 الی 4 سوکت B )

آيا اين مقاله مفيد بود؟